Kattfnatt?

Shiet vilken natt.
Blev lite sent o sen så höll katterna på o dampade med. Gick inte så bra att sova då ju.
Fan vaknat ett par tio ggr ^^ Mindre kul men va gör man.

Va värsta kramig igår o de fick en person veta om. Herregud va ju massa ärlig igår, kan ju inte hålla på o slänga ur mig massa sånt på dedär viset. ^^
Men kändes på ngt sätt skönt o få skriva de till någon som verkligen betyder ngt för en.
Viktigt att berätta sånt tycker jag. Men nu får jag ta o stänga truten för ett tag ;)

Soft morgon med dusch o kaffe.
Vi har oxå suttit i köket o snackat en del o rökt.
Så nice o bara sitta o tjata. Även om jag o Zaszy känner varann väl så finns de alltid något nytt att lära sig om varann.
Idag blir de chill o sen ikväll blir de la lite myspys va de ser ut som nu ^^
Får la bli en powernap sen kanske annars kommer jag inte hålla mig vaken tills ikväll.

Vill att denna veckan ska gå hyffsat fort så jag kan få träffa min Zaszy igen sen. Kul o ha lite planerat :)
Känns sjukt konstigt, men samtidigt bra.
Hoppas på o träffa min mört imon eller på tisdag med. <3

Ciao

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0