Julmusik ^^

Fan va störd ja känner mig.
Sitter o rockar loss till julmusik, jag som ÄLSKAR julen o så med. haha.
Nästan skrattretande men lite kul. Kan ju låtarna med, de e nästan ännu mer hemskt hehe.
Måste la lära sig o lyssna på skiten för snart spelas de ju fan överallt.
Men kan erkänna att de kryper i kroppen på mig. Men ska nog ta mig igenom nårra låtar till hehe..
Bara för att jag kan liksom.

Zaszy har precis åkt. Blev ju tyst o tråkigt. Men sånt man får ta.
Ska försöka städa lite sen om jag orkar.. Känner iaf inte för de.
Kan ju ta de i veckan o göra de noga, om jag får en dammsugare ngn gång. Måste iaf ta badrummet, katterna sprider ju kattsand till förbannelse där inne.

Är trött o nere men ändå en släng av glädje och hopp.. Lite lustig kombo men men.
Försöker använda mina glasögon nu igen, iaf när jag sitter vid datorn.
Får se hur de går.

Annars blir de nog lugnt idag hehe. Har lilla pappsen i huvudet idag så de kan ju va därför ja e lite nere.
Någon som kan muntra upp mig lite kanske?

Ciao

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0