Inte min dag!

Fy fasen vilken dag de e. Och allt går emot mig. Proppar går och jag har lyckats bränna mig 2 ggr på ciggen. haha.
Vet inte hur jag lyckades tappa ner ciggen mellan brösten o sen satte jag fingrarna mitt på glöden.
Herregud så klumpig jag e.

Så har inte redit städat klart eftersom min dammsugar e dödsdömd. De va tack vare den proppar gick hehe.
Men nu är propparna fixade iaf. Och får la köpa mig en sopborste istället för dammsugare hehe.
Ska iaf diska upp lite sen o torka av alla ytor i köket om ja orkar hehe.
Och så ska jag iväg o köpa kattsand o kattmat med mamma snart med.

Är ju så sjukt trött nu så vet inte hur jag ska orka med allt men de e ju en dag imon mig.
Så blir sängen tidigt idag så man kommer ur sängen imon kl 06:30.
Ser ut som att Ida inte kommer idag heller men men..

Shiet nu börjar de bli mörkt ute med. Kommer ju bli ännu mer trött bara för de. 
Men men ska la byta om strax så man e klar när mammi kommer.

ciao

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0