*hopp hopp hopp*

Har verkligen typ damp idag. Har på tok för mkt energi. Dock vill jag inte slösa den enegin på o typ städa.
Sådär GLAAAD energi så de bubblar i hela kroppen. Fan vilken störd känsla.
Och så finns det inget att göra. Va trött man blir på sånt. Hade de inte regnat hade jag lätt gått ut o tagit en promenad. Snart dax o tvätta iaf. Hur kul e de då?

Känner att jag e peppad på livet. Vill ha ett busskort, någon som kan trolla fram ett till mig?
Vill så gärna kunna ta tag i mitt liv. På riktigt asså. Typ bara bestämma att jag ska ta bussen till A6 eller ngt.
Skulle va så jävla kul att när man får lust o göra ngt så gör man bara de.
Behöver ju komma hemifrån mer om jag ska kunna bli "mer frisk" eller va man ska kalla de. 

Medicinerna börjar isf ge rätt effekt. Är pigg men ändå trött, tröttheten är ju för att jag fortfarande har en släng av biverkningar. Och en av biverkningarna är ju ofrivilliga ryckningar, kan jag lova att jag har. Igårkväll ryckte de ju fan i hela kroppen. Så sjukt obehagligt, rycker mest i musklerna i överarmarna o precis över knäna.
Rycker så pass kraftigt ibland att datorn nästan skuttar i knät på mig haha.

Ne ska la ta o göra klart allt innan tvättiden börjar..

Ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0