Hell YeaaH!

Då va man hemma igen o har varvat ner.
Lyckades ta bussen till stan med Z. Fy fan, e sååå stolt över mig själv.
Va verkligen skitnervös innan bussen kom men sen gick de ju skitbra.
Satt o snacka o så.
Inne i stan ville vi nog till alla butiker samtidigt. Men vi planerade o hittade ngt i alla butiker vi va inne i typ.
Fick köpt 2 toppar/linnen, 1par mjukisbyxor, en plugg, ögonskuggor och shower och bodylotion.
Är sjukt nöjd med dagen så nu sitter jag till o med mätt o belåten i mjukisbyxor och ett av de nya linnena o lyssnar på musik.

Är fruktansvärt trött. Men kan ju sova när ja känner för de. Dock ska jag försöka hålla mig vaken till kl 21 innan jag lägger mig i sängen iaf.
Fattar inte va tröttheten kommer ifrån. Vet inte om de e att jag kanske sover dåligt eller om jag ännu en gång lyckats glömma ta mina mediciner eller ngt. Kan la va att ja vaknar så tidigt med.
Men idag har de varit en tuff dag, för jag gjort något som bryter mot de vanliga.

Hoppas på att de blir en bra o mysig helg iaf. Lite filmmys o trevligt sällskap är alltid nice.
Har kommit in i en period när jag känner mig "Tessig" alltså jag känner igen mig själv. Kanske inte är en period kanske kommer förbi sånhär. Kan ju hoppas om man tar bort tröttheten och ångesten så skulle detta va perfekt.
Är dendär kramiga Tess igen, MEN kan fortfarande vara den bitchen som jag kan va hehe.

Ne, ärligt jag njuter av livet just nu. Även om jag e skittrött.
Ska kolla lite på tv eller ngt och sen blir de sängen.  En dag imon med ju. 

Tack Zaszy för en kanondag på stan. Och Tack Thias för du körde hem en kallig Tess :)
<3

Kommentarer
Postat av: Mia

Fan va duktig du e gumman!!!!

2010-11-25 @ 20:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0