Go morron ;)

Vakna klockan 8 idag typ. Tvärdäcka igår när ja gick o la mig runt 22.
Så hade man varit vaken några timmar hehe.
Hade en kanondag igår även om ja vakna på tok för tidigt.
Fick städat o ommöblerat och nu är de lagom temperatur vid sängen.
Passade såklart på att fixa lite extra o diskade o städa lite inne på toan.
Och dammsugade, men hörde att lilla snabeldraken inte redit lät frisk.
Tro fan de när filterna va helt igenkorkade med damm o äckel. Så rengjorde dom oxå.

Sen va de ju dax o tvätta och när jag precis när ja tryckt igång maskinerna så kom hon som tvätta innan mig.
Sa att de ska vara tomt o städat när jag kommer ner kl 17.. Men hon såg ut som ett frågetecken så sket i de.
När jag kom upp hade Sibbe o Tom kommit så vi gick in o börja direkt snacka o tog en cigg medan kaffes rann igenom.
Så blev de lite fika o ännu mer tjat och en del skratt. Mkt minnen va de iaf. Fanns ju en hel del o snacka om.

Hade de i vilket fall jättetrevligt. Va skönt o få lite sällskap nårra timmar.
Sen när de gick passade jag på o hämta tvätten. Men då visade de sig att torktumlar aset inte torkat mina kläder. Och jag hade slagit igång den o allt. Men tog med mig allt upp o hängde allt i köket :P

Sen blev de lite pommes o beasås o kolla på Navy sen fick de bli sängen, vart helt slut ju.

Idag blir de nog rätt lugnt. Är lite seg fortfarande. Så ska diska upp lite efter fikat igår o så. Annars blir de bara mys i soffan.
Får se vad som sker helt enkelt. Hoppas på att mamma hör av sig så ja får panta iaf. Behöver typ steksmör och kaffe o mjölk hehe.

Ciaao

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0