Gillar Känslan

Idag har de varit en rätt seg dag. Inte gjort typ ett skit.
Satt o målade lite innan, de va lite skoj men de gick fort o hade inte ro i kroppen o fortsätta när jag va klar med va jag gjort.
Bokat in en filmkväll på tisdag iaf. Längtar faktiskt lite :P
Har en skön känsla i kroppen idag. Men tänker inte berätta mer än så för jag vet att jag har en sjukt nyfiken vän som allt ska få va nyfiken haha.

Snart kommer Thias hit ÄNTLIGEN så jag tjatat på den människan. HAHA!
Sen ska jag bort till syrran och kolla på film. :)
Blev ingen promenad idag som de va planerat för Liam har blivit sjuk och jag kände att jag inte va sugen på o gå ensam. Men imon så kanske man ska ta o gå lite om vädret tillåter. ;)

Saknar min älsklings Mia massor idag. Känns som att vi inte har ngn kontakt alls längre. Känns tråkigt.
Ska nog skicka ett mess sen iaf. Mkt minnen som poppar upp i min hjärna nu för tiden o ch då bland annat i sommras när vi hade pyjamasparty hos hennes pappa i Sandhem <3
Då mådde jag gott :)

vi 3 <3<3<3<3

 

Idag är de en vecka kvar tills pengarna kommer. WÖÖÖW! mindre kul med räkningar osv men iaf. Men ska ju köpa mitt omtalade busskort då och sen får vi se hur de går :)

Ska slå igång lite kaffe strax för jag kommer aldrig orka kolla på film o tjata o så med syrran sen annars.

Ciao

<3

Kommentarer
Postat av: Mia

Saknar dig me gumman!!!!

2010-11-16 @ 12:22:39
URL: http://nightwish86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0