*gäsp*

Hej o hå e ju inte lite trött.
Tycker ändå att jag sovit bra inatt, men kanske är för ja råkat missa o ta mina mediciner 2 ggr.
Att de ska vara så svårt att komma ihåg att man ska ta sina piller liksom.
Ida blev de inte att leka med Ida men Tomsan kom en sväng istället.
Fikade lite o tjata lite. Redit nice!

Helgens planer har börjat vajja lite men de ska vi nog lyckas styra upp.
Men ibland visar folk sitt rätta jag lite för sent. Fast denna gången ändå i tid.
Hoppas iaf de löser sig.

Surt att man nästan e pank o har inte ens handlat. Fucking räkningar o skit. :P
Blir nog sängen tidigt ikväll. Har lite sömn o ta igen tror jag efter helgen.
Vill ha torsdag då jag får träffa Z igen. :)
Kommer bli massa skoj. Hoppas de inte blir massa ändrade planer igen bara.

ciao

<3

Kommentarer
Postat av: Jakoblejla

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-05-06 @ 11:12:16
URL: http://jakoblejla.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0