Fluffifluff

Energin på topp än så länge.. :P
Helt galet, känner mig peppad men vet inte varför..
Sitter o dricker mitt morgonkaffe och spexar loss med diggin. :P
Sovit me flätor inatt så e fluffig ^^ hehe.

Igårkväll beslutade jag mig att vara kanske lite för ärlig mot en person.
Hehe blev ett mejl, som faktiskt lyckades få mig att slappna av så jag somnade rätt fort efteråt.
Så skönt men frågan e om personen som fick mejlet har fått sovit :P
Jävla mig^^

Ska tvätta idag och städa klart hade jag tänkt.. :P
Ska se om jag kan komma ut en sväng oxå. Behöver lite luft efter att ha suttit inne i flera dagar.
Blir inte några promenader med syrran denna veckan eftersom barnen har höstlov o hon inte får ngn egentid.
Men blir de inte en promenad så får de ju bli lite yoga.

Ne nu blir de nog en ciggeluring :P

Ciao

KnasbollsTess

 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0