:):):)

Igår åkte jag hem till lilla söt-Ida för hon så gärna ville de.
Satt o snacka lite o så, massa kul o träffa sötbollis.
Sen blev de Maski efteråt me Thias, och träffade kusinen Tommy o tjöta lite me han.
Alltid lite kul när man träffar folk man typ ALDRIG träffar annars.
När ja kom hem så händer inte mkt mer. Satt o väntade på att kunna gå o lägga mig o så.
Tog 1½ sömntablett o 2 atarax :P O somnade rätt fort.

Vaknade kl 6 idag. Kul kul eller inte. Men de va bara o gå upp..
Har kramp i mina ryggmuskler hur man nu kan ha de?
Har haft sen ja vaknade så hoppade över promenaden o plågade mig själv med o dammsuga o diska istället.
Men syrran körde mig till apoteket iaf så ja slapp gå med ryggkramp.
Så nu sitter man här o har inte mkt mer o göra.
Dricker mitt kaffe o lyssnar på musik :)

Ikväll blir de filmkväll. Ska bli massa nice ^^
Blir säkert massa jävla skräckfilmer så man skiter ner sig eller ngt.
Kommer säkert inte kunna sova inatt för de. haha.

Gillar ju o bli rädd av ngn sjuk anledning, men inte så rädd att ja inte kan sova.
Får ju för mig att de ska hoppa in en yxmördarälg eller ngt genom fönstret:P

Ser fram emot kvällen iaf. :)

Ciao

<3

Kommentarer
Postat av: Runekarine

Informative website! Thanks!

2011-01-28 @ 11:15:43
URL: http://runekarine.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0