^^,

*GÄÄÄÄÄSP*
Lite trötter i ögat fortfarande, även om jag varit vaken i typ 2 timmar.
Druckit kaffe o kedjerökt lite o funderat.
Mesta funderingarna e OM jag ska städa badrummet, vilket behövs eftersom katterna skitar ner hehe.
Så surt o behöva kräla runt på golvet med skursvampar o trasor o skura bara. Men MÅSTE göra skit ngn gång hehe.
Sen e de köket med. Vet inte hur jag lyckas men de har blivit ngn slags avlasningsplats:P
Men de e ju lätt fixat. Ja, jag har visst lite o göra:P

Får la se va de blir av de.
Igår eftermiddag/kväll fick jag iaf rycket.
Telefonen ringde o pep av sms heeela dagen.
Till slut va min inre stress så hög att jag blev otrevlig och till slut la satte jag mobilen på ljudlös och la de på soffryggen för att jag inte skulle höra den så väl.

Helt plötsligt blev folk oroliga?
Vadå liksom SA ju att jag lägger ifrån mig telefonen ett tag.
Och tack Fluffy <3 för att du fick mig o le och tänka på annat när stressen va som högst o ångesten börjat bubbla.

Ne chilla lite till o samla energi sen sätta igång kanske?



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0