:(

Fy fan va trött ja blir på mitt liv. Mår bra men på ngt sätt inte...
Mår bra på de sättet att jag e pigg o uppåt, glad osv.
Mår dåligt för att jag aldrig har ngt o göra.
MÅSTE visst klara o åka buss för att ngn KANSKE ska vilja/ha tid att vilja ses en stund.

Jag jobbar faktiskt på de. Men ingen fattar hur jag känner i den situationen.
SKA köpa busskort, men räkna inte med att jag ska lyckas på en gång.
SKA jobba på de, men räkna inte med att jag gör de varje dag.
SKA göra mitt bästa, men jag kan faktiskt misslyckas!

Kan faktiskt förstå er med. Men iaf, behöver er som finns för att faktiskt klara detta.
Tänker inte längre bete mig som att de e okej för de e de FAN inte.
Att känna sig bortvald e en av de värsta känslorna som finns.
Säg sanningen istället, ljug inte för mig för de hjälper mig inte ett skit.

Man kan iaf höra av sig tycker jag, jag gör så gott jag kan men telefonerna fungerar på två håll så ni vet de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0