^.^

Igår hämta Tomsan mig och vi drog till a6 o sprang in  på bolaget.
Köpte en platta cider o dela på.
Käkade lite när vi kom hem till honom o sen satt vi o drack lite o tjöta massa om allt möjligt.
Fick dock bara i mig 3 av mina 12 cider, men tror de va lite pga att medicinerna inte e stabila i kroppen ännu för ja börja må illa o kände mig lite lustig. Inte full utan ngt wierd känsla i kroppen.

Fick lättat mitt hjärta iaf.
Sen vart de o sova. Båda va rätt trötta, och precis när jag höll på o somna ringer Tomsans jävla hemtelefon.
Kunde ju bara va en person, FLURRY. Fan va lack ja blev för jag hade skitsvårt o somna efter de.
Men lyckades till slut.

Vakna strax efter 8 idag, gick upp o slog igår kaffet o sen va de bara o vakna till.. Varit en slapp dag, och till slut lyckades ja tajma in så syrran kunde hämta mig eftersom de sket sig på annat håll..

Då vart o hänga me henne till donken och hämta lite mat sen hem. Blev en dusch o skön musik o lite chill sen kom syrran o vi kolla på en film o tjöta lite.
Så nu har denna dagen gått o jag MÅSTE äta ngt innan ja lägger mig.

Får se vad som sker imon.

Ciaao

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0