Ensam igen...

Som ni förstått har jag haft den bästa helgen på länge. Men med dock kanske lite för lite sömn hehe.
Så efter Zaszy åkt så boka jag om tvättiden o sen städa lite o laga mat. Slog igång en film till maten och när jag ätit klart så va de bara o lägga sig ner.
De va sjukt skönt o ligga i min osköna soffa faktiskt. Så råkade somna till lite:P
Behövde få sova för jag kände mig lipfärdig av tröttheten hehe.
Men har iaf fått lite gjort.
De e fan tomt o tyst här nu.. känns wierd.
Har ju haft hög musik o babblat massa o nu e de värst tyst med bara lite låg musik o ingen som tjatar. Inte ens katterna pratar för nu sover dom. *GRRR* Håller dom mig vaken inatt blir jag störd hehe. Men då åker de in på dass. :P

Nu är de bara o vänta på att Thias ska komma då. Fan bara jag inte somnar innan ^^
Får nog vila liiiiite till, för de e så skönt :P

ciao

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0