En dag med mkt skratt

Vilken soft dag de varit.
När Zaszy vaknat blev de cigg sen dumpa henne i badkaret som jag fixat med lite bubbler o sånt myspys.
Gick ner o köpte energidryck till oss.
Suttit o tjatat en del idag oxå.
Har även åkt pulka o varit o handlat.

Syrran messa att hon o barnen va på skolgården o åkte pulka.
Jag gjorde mig klar och gick dit o snacka lite med syrran sen kom Zaszy oxå.
Söta darling bjuder så på sig själv även om hon har de kämpigt nu.
Hon slet tag i tefalet och åkte ner för backen i full fart. Jag o syrran garvade som aldrig förr.
Va verkligen sjukt kul o se.
Barnen flög typ mer eller mindre som vantar i pulkabacken.
Sen när vi skulle gå tog jag o Sasha o åkte pulka ner för backen.
SJÄLVKLART på alla guppen typ, men fick inte ont i röven iaf. haha.

Sen va de bort till apoteket o konsum.
Kallt som fan va de iaf, hade snö innanför byxbenen och i skorna.
Men skönt med en promenad.

Har mest legat o slöat idag. Kollat på Så Mycket Bättre.
Har fått skratta riktigt gott ikväll..
Vissa människor skämmer ut sig och man garvar bara åt dem, andra säger helt underbara saker så man blir helt varm i kroppen.
Så sjukt så de har varit en trevlig dag och kväll hittills, med mycket skratt.
Har iaf en sjukt stark känsla nu att jag MÅÅÅÅSTE få träffa en viss person.
Har haft kontakt i över 2 år nu o börjar bli dax att iaf träffas, vilket vi båda är mer än överens om.

Resten av kvällen består la av tv/film, snack osv.
Jag är sjukt gottesugen så måste tugga på ngt, eller så tar jag ett glas vatten haha. 

Ciaao

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0