Bra o dåligt på samma gång?

Usch vakna innan 8 idag. Kommer va sjukt trött om nårra timmar. Segt när man inte kan sova när man verkligen behöver de.
Vakna av att jag hade jätteont i magen, så kunde ju inte somna om.
Men gick upp o gjorde en kopp jordgubbste o magen började faktiskt lugna sig lite efter de.

Har inte gjort så mkt sen jag vakna, bara testat lite av färgerna av nya ögonskuggepaletten.
Målade naglarna i matchande färg och diskat.
Är verkligen nöjd med gårdagens köp, och fortfarande glad för ja lyckades ta bussen.

Sitter o kollar på mitt golv som jag behöver dammsuga, surt då att man inte har ngn dammsugare.
Fan konstigt att man ska envisas med o VILJA städa när man inte kan de.
Men de behövs eftersom jag inte fick chansen o dammsuga klart sist när dammsugarn slog ut strömmen.

Idag kommer Zaszy hit o vi ska ha myspys. Ska bli nice.
Om vi kommer iväg o handla annars finns de inte ett skit o äta. hehe.
Får se om de blir en helhelg igen eller hur de blir.

Ska iaf ner o köpa cigg o en energidricka snart :) Kaffe hjälper ju fan inte. Så kan ju hoppas att powerking gör de. :P

 

Hoppas ni får en toppenhelg för de ska ja försöka ha ;)

 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0