Bra o dåliga dagar?

Igår va de en dag som absolut va på gott o ont.
Växlade humör som fan.
Men som tur va fanns de 2 personer som bara fanns där då de blev för jobbigt och hjälpte mig upp på banan igen.
Ibland så både säger o skriver jag saker utan o tänka o märker först efteråt att jag råkat göra de jobbigt för den som får höra skiten. Men alla ni som finns för mig ska veta att ni hjälper mig med att bara finnas.

Men efter att bara fått säga va jag verkligen kände och fått höra ett par sanningens ord så gick jag och hämtade paketet med mina o Tomsans rökelser. Tänkte på de mesta på vägen bort och efteråt hoppade jag in hos syrran o tjöta lite.
Har marsvins övning med Sasha med. Hon vågar ju inte ta i lilla Sid utan låter han komma självmant. Så vi fick öva lite på att han inte går sönder o att de bara e o TA honom. Och de gick bra. Så lovade att vi skulle försöka öva på de så ofta de bara går. Sid ser ju ut som en liten perukt numera. HAHA! Så ska låna ut min kattborste o se om den funkar bra på han. Så ikväll blir de la o knata bort dit o öva lite till o borsta han, de lilla fettot :P

Idag va de tvättid kl 7 så va uppe ur sängen 6:30 även om jag ville sova vidare. Så hoppas på att tvätten e klar snart.
Så man har skiten ut världen för denna gången :P
Ska ner o köpa choklad snart innan ja mördar ngn haha. Så sjukt sugen nu asså.
Annars händer la inte så mkt idag. Hade mer räkningar denna gången eller ah högre så ligger liiiiiite för mkt back. Helvete! Men de får gå. Ska se om man kan åka o handla lite med mamma så man iaf har mat hemma. Kanske dax o dra ner på cigaretterna med. Köpa en limpa eller ngt o se hur länge man kan klara sig.

Ne dax o göra ngt annat ;)

Ciao

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0