blääää

Usch vilken hemsk morgon.
Vakna av att hela magen krampade, gjorde sååå ont.
Kände hur ngt åkte kana upp o ner i halsen..
In på toaletten och en ynklig spya kom upp.
Usch de västa som finns ju..
Men har min vecka nu o de e ju pga den värken som sånt händer.
Känner mig fortfarande lite som att jag ska ta de lugnt för att de inte ska komma en vända till.
Fick lov att ställa in förmiddagens planer med promenad sola o handla för jag vill inte göra sånt om jag har så ont jag har o speciellt inte när de e risk att man spyr igen.

Så får se vad man hittar på idag istället. Alla planer inför helgen e ju inställda så om ngn vill ses e jag ledig ;)
Tomsan åker till skåne idag så kommer inte kunna umgås med han heller. O syrran har fullt upp med barnen som ska på kalas o discon osv.

Hoppas på o få handlat för då kanske jag bryter mitt löfte jag har om o inte baka mer detta året o gör de ändå. :P

Ciao

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0