Vad har hänt?!

Känner inte igen mig själv riktigt...?
Innan va jag alltid EMOT att folk skulle bjuda på mat eller liknande.
Speciellt när de handlade om att de va killar som skulle bjuda.
Men ne nu har de hänt något med mig.

I lördags, så stod min lilla gäst för mat och dryck.
Och idag kom Robban förbi efter han jobbat o ville tjöta lite.
Ja tjata och bjuda på mat.
Så han gick bort till pizzerian o beställde en kebabpizza till sig och en kebabsallad till mig.

Ja jag tackar o tar emot. Även om jag alltid ska ifrågasätta o sätta mig lite på tvären innan haha.
Men trevligt med besök helt klart. Kollade på Bröstsim och Gubbsjuka medan vi åt.
Inte så lyckat o äta o hålla sig för skratt samtidigt kanske. Men ingen skada skedd ;)

Nu ska jag slöa slöa slöa, så blir de nog sängen tidigt ikväll igen :)

<3


Kommentarer
Postat av: My

Det lät väldigt trevligt :) fika hos mamma är inte fel!

2010-05-31 @ 19:26:16
URL: http://mydarnell.blogg.se/
Postat av: Tageanne

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-03-04 @ 11:20:19
URL: http://tageanne.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0