Mammis dag <3

Varit o firat lilla mamma på mors dag!
Är faktiskt en väldigt snäll liten människa jag :)
Lilla kryckhoppande mor skulle ner i tvättstugan och erbjöd mig att hjälpa till.
Fick bära tvättpåsar medan hon skuttande efter.
Va nere 2 ggr o hjälpte henne :) Vill ju klart hjälpa till om man kan liksom.

Väl inne igen blev de fika! *yummie*
Kaffe, cocacola och miniprinsesstårtor.
Alla satt om mumsade rätt bra faktiskt. Och satt o snackade lite allmänt.

Nackdelen med att alla samlas hos mamma är att de inte finns så mkt för syrrans barn o göra så efter 1-2 timmar blev det ett j*******vla liv.
Att barn kan vara såååå uppkäftiga e ju sjukt.
Men en annan är ju inte heller helt oskylldig när man väl tänker tillbaka. ^^

Hade iaf en jättetrevlig eftermiddag trots att energi svek mig lite smått då och då.
Kom hem för en stund sen eller stund o stund. En timme sen kanske.
Får bli sängen tidigt idag känns det som.

Imon ska jag börja försöka ta tag i mitt liv lite igen.
Lite cykelturer och promenader. Slappat en del de senaste men de har ju sina orsaker.
Men efter att fått reda på att man tappat 4 kg på 2 veckor så blir man ju sporrad att fortsätta såklart.
Så vi får se hur det går. Ska inte ställa för höga krav på mig själv iaf.
Då tröttnar man lätt o det blir inget kul att fortsätta.

Ska försöka mejla mina socialhandläggare och se om de vill sponsra mig med ett värdekort.
Dom brukar inte vara helt omöjliga när de gäller att hjälpa till att får ett så fungerande liv som möjligt.
De har ju trots allt stöttat mig sen jag var 17 år liksom. Tummen upp till dom!

NU blir de att tvätta bort sminket sen lägga sig o glo klart på Bröstsim och gubbsjuka :)


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0