30/5 Mors dag!

Då var det söndag igen och mors dag.
Bjuden på fika kl 15. Kravet för att man skulle få komma va inga blommor eller presenter.
Skickade ett e-vykort istället o sen ska mammi få en megakram :) De tror jag hon uppskattar iaf.

Gårdagen bestod av rätt mkt väntan.
Men efter strax innan 17 så kom min hemliga gäst :)
Satt o tjöta på balkongen, lyssnade på lite skön musik och rökte.
Vid 20 tiden började vi med maten. Wokat stod på menyn.
Blev jättegott trots nya ingredienser. hehe.

Sen lagom till maten va klar började eurovision.
Så de va bara o kolla på de.
De va en del bra låtar mer ännu fler dåliga. Men bara mysigt o sitta o kolla i gått sällskap.
Satt o gäspade en del oxå, vilket bra sällskap jag är. Men jag höll mig vaken.
Höll även mitt löfte o kliade min gäst på ryggen. Sen blev de sömn. En lyckad trevlig och mysig kväll.

Fast även den braiga kvällen hade sina undantag tyvärr.
Kom fram till att en dammråtta är bättre sällskap än vissa människor. Haha!

Ska försöka plocka undan öl och ciderburkar nu så de ser lite städat ut.

  

<3


Kommentarer
Postat av: Ida

haha. DAMMRÅTTA :P HAHAHAHAHAHA

2010-05-30 @ 13:25:11
URL: http://isvard.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0