28/5-10 Livet på en pinne!

Äntligen fredag. O imon e de ÄNTLIGEN lördag hihi.

Vaknade tidigt idag. 40 min innan klockan skulle ringa alltså 8.20. :)
En pigg och glad Tess hoppade ur sängen :)

Har bakat, druckit kaffe (några koppar för många kanske) och suttit på balkongen och läst.
Så skönt att jag är så lugn mentalt att jag klarar att sitta och läsa. Framsteg, framsteg!

Texas blir bara mer o mer tillgivien och gosig. Nu hoppas har upp i mitt knä när jag sitter ut o röker.
Han pratar massa med, undra va han säger till mig när han säger Mjaaaau mjau mjauuuuuuuuuuuu. hehe

Idag e de marknad inne i stan men de är inget för mig. Tusen folk o 80% av dem e la typ fjortisar hehe.
Så jag e hemma o njuter. Ikväll blir det mys hemma hos syrran. Ska bli najs. :)

Ha en underbar fredag alla!


Bästa stilen EVER!


Livet på en pinne! <3

<3


Kommentarer
Postat av: Mia

Så söt han e!! O underbart att dfu blivit så lugn så du kan sitta o läsa.. O boken du läser e verkligen en aha upplevelse!!!

2010-05-28 @ 13:10:37
URL: http://nightwish86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0