25/5-10

Igår var det en dag med vila, rastlöshet o på kvällen mobilpimpning hehe.
Längtar som satan till på lördag. Längesen jag mådde som jag mår nu.
Lugn i själen, pirr i magen och allmänt välmående :)

Idag blir de barnvakt igen 15-21.
Känns lite som de blivit ett jobb hehe.
Tur att de e så stora som de är.

På tal om barnvakt. I söndags när jag och barnen var ute så kom Sashas kompis.
(Denna flickan är så jobbig, måste upplevas för att man ska förstå)
Jag kallar henne för monstret när jag och Jenny snackar. Liam har oxå snappat upp de hehe.

Men iaf, vi stor och spelade "King" Och så kommer hon fram och hejar på Sasha. Rätt som det var stod denna jobbiga tös framför mig. Och är på väg att krama MIG?
Haha. Eftersom jag inte tycker om henne någonstanns så avvisade jag kramen med att lätt avvisa henne med handen. Men, hör nu... Hon försökte ännu en gång. Ännu en avvisning och hon gick o sa hejdå.

Sasha o Liam var som i chock haha. INGEN får kramas med deras Thesan sa dom.
Klart ingen får krama mig, ingen liten okänd unge iaf. Finns ju nårra som får kramas med mig kom vi ju fram till tillsammans. Men Sasha o Liam har första Tjing på Thesan-kramar så de så ;)

Nu ska jag försöka äta ngt. Sen softa tills jag blir hämtad av syrran!

Ha de bra alla!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0