24/5-10

Helgen!

I helgen har jag haft fullt upp.
Va tvungen o rycka in som barnvakt fredag, lördag o söndag.
Kan lova att de tog på krafterna.
I fredags fick jag hjälp av en mkt snäll o fin människa.
I lördags kom Tom och Krause och hjälpte till lite.
Och igår skötte dom sig själv så jag kunde slappa bäst jag ville.

Det är en underbar känsla när dom visa så mkt kärlek och tacksamhet till en, bara för att man finns där.
Dom gör mig stark. Kan inte svika dem.

Om man tänker tillbaka nårra månader så märker man vilka framsteg de gör.
De växer som människor och jag växer som människa.
Klart att de bryter regler och överenskommelser men de löser vi ofta snabbt.
Ett förlåt är det som krävs och att vi tillsammans bestämmer vad vi ska göra för att de inte ska hända igen.
Helt underbar känsla. Längtar faktiskt mer och mer tills jag får egna barn. ^^

En sak som jag lade märke till igår. Kollade ut genom fönstret för o se vart de var någonstans.
Såg att de låg på en gräsplätt o kollade på molnen och pekade.
Gick ut o de kom o berättade att de kollat på va molnen liknande.
De va sååå många olika saker. Vilket jag tycker är underbart. De har god fantasi.

Vart lagom trött när jag kom hem igår strax innan 24. Men somnade snabbt :)
Idag blir de att diska o fixa lite i lägenheten och sen ställa mig o se om jag kan baka ngt gott :)

Hoppas på en härlig vecka :)
Sköt om er!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0