20/5-10

*gäääsp*
Knas e de normalt o va såhär trött?

Idag har jag varit o handlat med Skonki på morronen. Blev en del.
Håller på o tvätta lite, o hör o häpna de va ledigt OCH städat när jag kom ner.
De va ju nästan så man va tvungen o lägga sig ner o svimma en stund. hehe.
Håller även på o städa lite. Så de e fint inför helgen :)
Ska ställa mig o baka lite imon hade jag tänkt :)

Och så bara för o unna mig ngt när jag handlade så köpte jag mig en bukett jättevackra blommor.
Har aldrig köpt blommor till mig själv innan, men e nöjd med de o dom står här brevid mig o ser allmänt fina ut :)
Nu ska jag borsta hårboll innan jag ska dammsuga lägenheten. Sen ska jag försöka gå ut med min reklamsamling hehe.

Ha en bra dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0