19/5-10

Jaha Då har man varit barnvakt 2 dagar nu då.
Va lagom trött igår asså.
Barnen va tvungna o tjata på mig för att jag skulle göra ngt med dem haha.
Va o köpte glass i tjollen, kastade frisbee, hoppade hopprep och spelade king.
Lyckad eftermiddag.

Biverkningar börjar ge med sig rätt bra nu. Men en sak som satt spinn i mitt huvve e att innan jag höjde dosen så hade jag hungerkänslor pga medicinen. Men nu har jag ingen hunger alls. Skumt dedär.

Får se vad man hittar på idag. Skulle behöva åka o handla lite, får la ringa min Skonki-lonki o kolla om hon vill/kan hänga med. Handlar värsta ekonomiskt när jag handlar med henne så de e ju kanon.

Vill att de ska bli helg. För jag vill göra ngn god mat då hihi. Kan ju hoppas ngn vill komma o göra mig sällskap. ;)
Annars händer de inte så mkt.
Lyckats låsa ute Texas varje gång jag varit ute på balkongen de senaste gångerna. hehe stackarn ;)

Ne nu ska jag försöka ta tag i disken så de blir gjort ngn gång. Men innan dess. En cigg :)

Ha de gött!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0