13/5-10

Halloj!

Igår va de inge kul o heta Tess.
På förmiddagen cyklade jag bort till apoteket o hämtade mediciner.
Sen hem igen kröp ner i sängen på stört o fortsatte läsa i mina bok.
Tvättid, fixade med de med ett rasande humör.
Hur svårt ska de vara o sköta tvättiderna egentligen?

Fortsatte läsa o Till slut ringde Skonki o sa att hon är på väg.
Lättad, börjde göra mig klar för o åka.
Blev en sväng till A6, fikade o köpte 2 böcker var.
Kom hemifrån iaf 2 timmar.
Behövdes för jag trodde ja skulle kvävas.

Hemma igen dök jag ner i sängen o fortsatte läsa.
Till slut hade jag läst ut boken på 437 sidor som jag började läsa i söndags kväll :)
Inte som andra döttrar, HELT KLART BÄSTA BOKEN JAG LÄÄÄÄST!!

Idag städade jag de första jag gjorde när jag vaknade. Får passa på medan man har energi.
O nu e de bara softa softa softa som gäller.
KANSKE bort till syrran sen om man e välkommen hehe!

Sköt om er!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0