11/5-10

NU äntligen efter lite mer än 2 veckor har jag fått tillbaka mitt internet.
Och det tack vare min mamma o lillebror. Love ya!

Dessa veckor har varit hemska. Inte för att jag varit utan internet utan för att jag ökat dosen på mina mediciner.
Biverkningar vill verkligen inte ge med sig. Men kämpe som man är så ska man ju klara detta oxå :)

I söndag va jag o syrran o hälsade på lilla mamma som e hemma med brutet ben.
Snackade, fikade o hade trevligt. Lånade med mig 2 böcker, 14 år till salu och Inte som andra döttrar.
Började läsa boken Inte som andra döttrar när jag kom hem strax efter 18 och slutade läsa 22.30 och varit helt fast i boken sen dess.. Blir att fortsätta läsa innan sängdax :)

Annars har jag inte gjort så mkt. Va o grillade i skogen me syrran o barnen igår, de va mysigt.
Och idag har jag lekit med Ida. Vi åt massa godis, kollade på bumbibjörnarna o snackade skit.
Och Nu sitter jag här. 

Nu blir det att kolla vidare lite på nätet o sen ta ett bad o sen dyka ner i sängen med min bok :)

 
<3


Kommentarer
Postat av: Ida

Godiset va lätt det bästa under hela dagen ;) HAHA

Va ju fett kul att kolla Bumbibjörnarna. näste bud på att ladda ner det nu <3<3

2010-05-12 @ 12:28:08
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0