Sjuk dröm!

Hade en sån sjuk dröm inatt.

Drömde att jag va hos min syrra me Piik Ida o Lucas... ( Hum bara de stämmer typ inte)
Vi skulle med en buss till en fest hos idas kompis. Så vi typ böt om till party kläder sen sprang till busshållsplatsen som e borta där jag bor.
När vi väl kom dit hade jag inga cigg så sprang till kiosken o tog 2 paket cigg o gick igen.

Helt plötsligt när vi sitter på den där bussen hade jag tydligen inte ngt o dricka. Men och de va lika så för Lucas. Men vi va glada ändå för både han o jag hade snyggast kläder (ORKA)

När vi skulle in på festen va vi tvungna o gå genom ett resturangkök.
Men väl uppe på festen så tvingade Ida ut mig i ett rum där vi satte oss o rökte hasch.
Vart tvär bäng o sen höll de på så. Ida tog bara ett bloss hela tiden sen skulle jag ha resten.

Sen visade hon mig en liten gris som va gjord i metall, och när man tryckte på trynet så kom de ut ngt ur baken på den. En liten haschjoint minns jag att Ida sa till mig i drömmen.. Fick ta hur många ja ville o så.

Fattar ingenting om vrf ja drömmer så haha men men drömmar e lustiga!



Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAHAHAHA :P Underbar dröm. Men vart i från fick jag allt röka då? :P Va de bra ? ;) ;) HAHAHA <3<3

2010-03-08 @ 12:35:22
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0