6/3-10

Go morron!
Ojoj va jag är trött, vaknade 8.30 och gick faktiskt ur sängen då med.
Duscha sen lite frulle o ut med hunden.
Bra start på en lördag tycker jag nog ändå.
Bara jag slutar att vara trött som blir de ännu bättre.

Igår va Piiki här o skulle dumpa av winky. Hon stannade nårra timmar o vi hade jätte trevligt.
Helt underbart va de. Åkte buss, handlade, Gjorde minipizzor, färgade håret o gjorde ansiktsmasker.
Tiden bara sprang iväg. 6 timmar kändes som max 2.
Sen vid 21snåret följde jag o winky Piiki till bussen och sen gick vidare till syrran och kollade klart på lets dance.
Helt sjukt att Stefan åkte ut och jävla skrutt Willy fick stanna. Fy satan så arg jag blev. Usch!

Idag blir det lugnt iaf. Ska antagligen bort till syrran sen o leka av Winky lite.
Annars blir de la inte så mkt kan jag tro.
Hoppas ni alla får en kanon dag! De e ju trots allt underbart väder ute!
<3


Uhlala va heta vi e <3


Kommentarer
Postat av: Ida

Otroligt snygga måste jag då säga ^^ HAHA

2010-03-06 @ 21:38:17
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0