31/3-10

Jag är så J*****VLA lycklig och stolt över mig själv!
Har cyklat hemifrån till Hovslätt och tillbaka.
Umgåtts med Ida och Emeli nårra timmar sen vidare till storebror.
Hos Tom fick jag lite middag, kanongoda Biffar och hemmagjort potatismos.
Snackade lite skit sen vidare hem.

Badade, rakade benen och skurade mig. Så himla sköööönt!
Nu sitter jag i tele och snackar med min älsklings Mia, som kommer hem imon <3
ÄNTLIGEN!! Saknar hon massa!

Nu blir de chilla resten av kvällen!

Har känt mig så levande idag. UNDERBAAAAR känsla <3


<3


Kommentarer
Postat av: Ida

Hade jag varit dig hade jag varit skit stolt :D

Va massa kul att träffa dig idag :D:D och vet du :O :O 25an och 13an passar ju för fan ihop 2 busshållplatser efter Ljungarum :O fatta att jag har slösat tid på att byta 3 bussar för att komma till dig :O :O

2010-03-31 @ 23:16:27
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0