26/3-10

Åh man kan ju inte vara annat än glad när de e såhär härligt väder!!!

Igår va jag och mamma på A6, fick nya skor och en ny bh! Wiiie
Hade jättetrevligt och skrattade mkt. Skönt att komma hemifrån med.
När jag kom hem städade jag hela lägenheten och efter de gick ja ut o promenera i 25 min.
Sen va de bara hem o duscha o slänga i sig lite mat o dra vidare till syrran där vi kollade på Vampire Diaries och sen passa vi på att kolla en film oxå, Did You Hear About The Morgans. Den va fanktiskt bra :)
Kan ju säga att ja sov fruktansvärt gott inatt haha.

Idag vaknade jag 9:00-9:30 någongång. Åt frukost o vaknade till lite.
Sen ut o promenera i 30 min.
Duschade o letade desperat efter kläder o ha på mig. Tvättdag idag o de betyder att de knappt finns några vetiga kläder haha.
Suttit i solen på balkongen en 30 minuter med o löser lite korsord. Sååå skönt!

Nu dricker jag lite kaffe o ska snart ta biken bort till apoteket o hämta mediciner. *helgen e räddad* :P

Hoppas ni får en kanonhelg!
<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0