24/3-10

Usch allt känns rätt dött faktiskt!
Händer ingenting, och finns typ inget att göra. Städa kan man ju göra.
Fast de känner jag inte för. Vill ha nya skor NU så jag kan gå ut o gå utan att benen börjar göra ont och man blir sängliggandes i 1-2 dagar.

Har pratat med Veronica idag, alltid lika trevligt. Hon tycker jag ska komma o hälsa på och jag tycker hon ska flytta tillbaka till stan. Får se vem som hinner först.
Måste ju ses snart iaf så är det med de.
Hon ska ju snart ha en till liten plutt. Vågar inte åka dit innan ungen kommit för fan om vattnet går när jag e där. då dör jag ju.. Eller kanske inte hela jag, men min hand eftersom hon då kommer tvinga mig o hålla handen hahaha.

Går runt o bär på en känsla av besvikelse och en känsla om hopp. Kass kombo tycker jag.
Men håller tummarna att lösningen kommer inom kort!

Har en pratig katt idag, han höll käften först när han fick tillbaka sin aktivitetsboll med lite godis i.
Så de va där skon klämde ;)

Nu ska jag ner o köpa ett paket cigg och en cola. Sen får vi se vad som sker :)
Have A Nice Day!


Skönaste bilden ;)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0