18/3-10

Idag fick ja mina pengar, men kunde typ lika fort säga hejdå till allt för nar hyra o räkningar va betalda hade ja bara 1300 kvar. Jippiii!!
Men de kommer mer pengar i nästa vecka så de e nog lugnt.
Va på A6 me syrran o barnen innan. Köpte ny mascara o lite annat smått.
O så åt vi sallad på den där sallads/matgrejen jämte mcdonalds. Massa gott hihi.

Imon ska jag antagligen åka o handla me syrran om jag nu kan gå. ALLTID ska de vara ngt.
Sååå kasst. Trött på´t..

Nu ska jag försöka gå ut på balkongen o ta en cigg sen lägga mig skönt i soffan o kolla på tv :)
Ha de gött!
<3


Kommentarer
Postat av: Ida

Sluta va på A6 utan att ringa mig =P

2010-03-18 @ 22:29:01
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0