16/3-10

De slog mig nyss att jag han en vilja som e starkare än man kan tro.
Jag vill så jäkla mkt hela tiden och mer blir de. Men vet inte hur jag ska reda ut detta.
Vill kunna träffa mina vänner men är det bara o sätta sig på en buss och åka?
Ska jag bjuda mer på mig själv för o bli en bättre människa med kanske?

Eller STOPP, ska inte ändra på mig för att ngn annan vill de. De e strängt förbjudet.
Man ska vara sig själv, och vara nöjd med den man är.

Men åter till jag vill delen.
Jag tror att Jag Vill är de orden jag skulle kunna missbruka.
Jag vill åka till A6. Jag vill till stan o ta en cider med en kompis. Jag vill gå ut o äta.
Jag vill gå på stan o vara va.
Fast just nu... Jag vill ha mina pengar haha.
Fast dom kommer imon :)

Igår va jag ute o gick i 40 min, varav 20 min va i uppförsbacke hahaha
Sen va jag borta hos syrran en sväng, o på kvällen kollade jag på Svenska Hollywoodfruar.
Idag blir de promenad sen städa lite.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0