12/3-10

Äntligen e de fredag :) Så jag längtat!
Dagen började bra :)
Dusch, en kopp te och skön musik. Det enda negativa är la att magen inte vill som jag.
Men de ger nog med sig.

F-kassan ringde och undrade lite saker angående min ansökan om Bostadstillägg.
Men nu vet jag iaf att det är på gång. Känns skönt för jag har varit lite orolig för att papprena inte kommit iväg som de ska.

Ska åka o panta o handla sen när syrran har tid :)
Känner inte för o gå med en gekås kasse o en netto kasse med pant bort till Konsum så syrran får leka taxi :)

Ikväll kommer Piiki. Ska blir massa kul o umgås lite igen. En heeel vecka sen vi sågs ju:P
Vi ska kolla på Veronika Dicides To Die och dricka varm vitchoklad :)
Det kan ju inte bli annat än en bra fredag ju :)

Hoppas på att de fina vädret hittar tillbaka bara så blir det ju en kanonhelg!

Bästa låten just nu La Roux - Bulletproof

Sköt om er!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0