10/3-10

Vilken daaaag! Helt skönt ute. Så skönt att ja tillomed kedjeröker på balkongen hihi.
Händer inte så mkt idag vad jag vet. Andra avenyn ikväll o sen Sex Rehab woohooow!!
Ska försöka få mat i magen i vettig tid idag så jag inte blir helt knäpp.
Sen ut o gå me winky.

Galet gottesugen jag e. Igår när ja skulle sova låg jag o tänkte på choklad o smågodis. Lycka till o somna då.
Så kl 1 gick ja upp o tog en halv imonvane så jag inte skulle sova bort hela dagen idag. Vaknade strax innan kl 9.
Vet inte om jag vaknade av att Texas o Winky lekte eller om ögonen bara ville öppna sig. Men vaknade gjorde jag iaf. :)

Imon ska ja tvätta. Fy saaaatan så tråkigt. Men måste ju göras. Och på fredag kommer Piiki o våldgästar. Ska bli trevligt.


Lägger upp lite bilder från dagarna. Enjoy!


    
<3


Kommentarer
Postat av: Ida

Fina bilder du har :D Meeh hallå.. Piik får ju inte sno tillbaka vovven nu :O vem ska Texas leka med då =( Då blir han ju ledsen =(

2010-03-10 @ 23:33:58
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0