Pappa <3

Idag är det 7 år sen min pappa lämnade oss.
De har gått 7 år med smärta och många tårar.
Även kärlek och saknad.

7år.. det är nog rätt länge, men såren har ännu inte läkt helt.
Det kommer 4 dagar varje år då såren är som skörast.
Dagen han dog, födelsedagen, fars dag och alla helgon.

Kan inte låta bli o tänka på hur jag skulle vara som person om han fortfarande levde.
Vet att jag inte ska tänka så för jag driver bara mig själv till vansinne.
Men vad gör man inte när man älskar någon.

Han fanns alltid där dagen innan ett prov o TVINGADE mig långt in på sena kvällar att plugga.
Han hjälpte mig alltid. Från att inte läst ett ord inför ett prov så hjälpte han mig så jag kunde en del iaf.
De gånger han hjälpte mig fick jag minst godkänt på proven iaf.

Tänker på min pappa idag, alla tankar och all kärlek är till honom.
Tänker även på min lillebror som liksom jag tänker, saknar och älskar pappa extra mkt idag.


Pappas favoritlåt av Blackjack - Sista dansen <3

Försöker komma över lite bilder på min älskade pappa utan större framgång.
Tog ett med mobilen men de blev inte så bra. Lägger upp den iaf.

Pappa John <3


Kommentarer
Postat av: beah

jaa, det fick jag med så otroligt bra! :D

2010-06-01 @ 13:12:53
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/
Postat av: Ida

Låter som din pappa va toppen :) :D

Tänker på dig gumman<3<3

2010-06-01 @ 21:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0