KNAS!?!

Herregud har latat mig hela dagen fram tills jag till slut fick tummen ur o gick ut o promenerade lite.
Sen har tiden bara sprungit iväg. Helt sjukt. Knas vart tog tiden vägen liksom?

De är iaf en underbar sommarkväll, hade inte varit fel med gott sällskap o ett glas vin, hehe.
Är visst tankealkis idag. Men fan de e ju sommar och har inte varit full sen älsklings Ida fyllde kärring.
Så visst e de okej då liksom.

Imon är det tvätt som står på schemat och om de vankas fint väder en promenad eller cykeltur med. :)
Kanske ska försöka lägga sig o steka lite på morronen med då så man får lite färg på sin BLEKA kropp. hehe


Detta lilla söta klipp e till mina vänner som gör mitt liv värt o leva <3
love ya all darlings!

Life is goooood!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0