Hovslätt..

Varit i hovslätt hos bror min i eftermiddag/kväll.
Kom dit drack kaffe och tjatade fram tills Robin kom hem (min brors inneboende)
Då övergick pratet till att slänga käft med Robin.
Så blev jag bjuden på mat, Potatisgratäng med kött och bacon sen blev de film, Kick-Ass.
Trodde det skulle vara en SKITFILM, men den va helt okej för att inte vara en film jag i vanliga fall skulle se på.
Sen va det dax att cykla hem igen, hemvägen e alltid jobbig efterssom att det i storsätt bara e uppförsbackar. Men de gick bra. tar ungefär dubbla tiden att ta sig hem än att ta sig dit men jag kom hem levande denna gången oxå. Men HEJ vilken kass kondis man har. Tur att man bor ute i ödemarken så folk slipper se en Andfådd trött och halvdöd Tess haha.

Nu blir det en dusch sen ner i sängen.
Hoppas på en minst lika underbar dag imon som det varit idag.

Sov gott alla!

<3


Kommentarer
Postat av: Ida

Låter kanonis de där ;)

2010-06-05 @ 12:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0