End of a sad day...

Trots att det varit en motig dag att ta sig igenom så lyckades jag komma i land.
Älskade Ida o gravid-Emeli kom o hälsade på. Och de underbara människorna lyckades få mig o le.
Fick till o med känna på bebis-mage *ÄLSKAR*

Ida lyckades tala mig till rätta så jag slängde iväg ett sms till Skonki.
Så efter att Emeli o Ida åkt kom Skonki o hämtade mig och körde iväg mot kyrkogården.
Väl där kände jag en lättnad. SÅ SKÖNT, Jag klarade de!
Tog lite bilder på graven och vi promenerade runt på kyrkogården en stund.
Utan vetskap om hur mkt klockan va bestämde vi att vi skulle fika. Men när vi såg va klockan va så blev fikat till en pizza hehe. Gott va de iaf.

Nu blir de snart sängen. Men ska nog ta en dusch innan.

  vackra blommor ngn fin människa ställt vid pappis grav <3 Slingerikrokisträd

<3


Kommentarer
Postat av: Ida

aaw, jätte kul att vara med dig idag :D

Fina bilder <3

2010-06-01 @ 21:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0