28/6-10

Midsommarhelgen e över.
Haft de helt okej.

I fredags va de typ fest. Inget ös i den festen iaf men de va helt okej.
Vi åt lite go mat sen drack o tjötade..

I lördags sov både jag o Tom rätt länge.
Så de blev o röja undan alla burkar o flaskor o diska upp.
Sen blev de film.
Syrran hämtade mig på eftermiddagen/kvällen så bar det av hemåt till en skrikig katt hehe.

Igår, söndag åkte jag till Tom o va där en sväng sen hem igen.. Va hemma en timme typ sen blev de o hoppa på bussen mot taberg o träffa Faster Lotta med familj.
Va ca 1 år sen vi träffades och då vart de bara en snabbis utanför Biltema av ren slump.

Satt iaf o pratade massa om allt o inget.
Hade jättemysigt o fick träffa mina småkusiner. Mådde så bra efter att få träffat dom igen o vi ska snart ses igen.
Längtar så sjukt mkt. Hade iaf jättetrevligt och att fått träffa dom igen värdesätter jag högt.
De va nog de bästa som kunde hända denna sommaren.

Nu ska ja dricka upp mitt kaffe sen försöka masa mig ut i solen.

Ha de bäst!

<3

Kommentarer
Postat av: Mia

va duktig du e som åker så mycke buss!!!

snart möter du upp mig i stan ju!!

2010-06-29 @ 23:32:47
URL: http://nightwish86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0