22/6-10

Är sjuuuukt trött just nu.
Men iaf, igår kom kom Mia o hämtade mig senare på eftermiddagen och vi åkte hem till henne i Sandhem.
Hon hade kunnat köra mig vart fan som hellst för jag vet ju inte hur man åker dit haha. Men vi satt o snackade massa och hon visade mig runt.
Va o hälsade på Mias mamma en snabb sväng, sen åkte vi o badade Xena och jag fick dampet på alla tusen myggor o knott som ville äta upp mig. Sen vidare "hemåt" då visade Mia mig sitt barndomshem och vi hälsade på en hon känner. Riktigt trevlig gubbe va de iaf :)
Sen hem till Mia. Varvade ner lite sen ut på en kvällsrunda med lilla Xena.
Gick till "plajjan" och satt o snackade på bryggan. Va bra tvungen o kolla hur kallt de va i vattnet så tog mig ett litet fotbad :) Kallt va de iaf. Men envis som jag e så skulle fossingarna bada en stund fram tills jag nästan fick kramp. Eller som jag sa när jag va liten "vattenvärk" haha.
Sen gick vi bort till den enda kyrkan som har kyrkogård och gick till en jättevacker men enkel minneslund.
Och sen vidare hem igen.
Hade hur mysigt och trevligt som hellst. Som alltid när jag umgås me Mia <3

Sötaste Xena himmelens spegelbild vi 3 <3<3<3<3

Och idag har vi varit på A6 o shoppat lite.. Köpte ett till nytt linne, liknande de blåa jag köpte för nårra dagar sen fast detta e typ aprikos/persikofärgar. Köpte alkohol till midsommar oxå, blev lite gott o blandat.
2 Jordgubbsviner och lite cider o alkoläsk :) yum yum <3

Nu blir de o softa resten av kvällen.
<3

Kommentarer
Postat av: Mia

tack för en underbar kväll igår o dag idag!!! hade jätte skoj!!! Älskar dig gumman!!

2010-06-22 @ 18:49:20
URL: http://nightwish86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0