21/6-10

Go´dag! ;)

Igår åkte jag t brossan en sväng, möttes vid Ica o handlade lite mat o gotte.
Blev potatissallad och korv+köttbullar och massa läsk och ostkaka :P

Kollade på Två bröder emellan och final destination 3D.
Helt okej faktiskt. Satt självklart o snackade massa.
Så underbart skönt att man äntligen kan lyckas ta sig lite hemifrån utan att massa ångest o magsmärtor ska komma ivägen.


Såhär snygga blir man när man ska kolla på 3D film hehe.

Va lite läskigt när saker flög mot en o när saker stod rak ut ut skärmen.
Va ett tillfälle de kom en orm ur skärmen, den försökte jag att greppa, men gick inte så bra.

Måste iaf helt klart se fler 3D filmer, iaf Boogeyman 3D hehe.
Ne nu ska jag åkergå till mitt kaffe sen se vad som sker :)

Njut av solen medan den e framme vettja ;)
baj baj

<3


Kommentarer
Postat av: Mia

Fan så snygga ni e!!!

2010-06-22 @ 18:44:13
URL: http://nightwish86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0