18 Juni 2010

Go morron!

Är på gott humör idag :)
Sovit bra o äntligen fått pengar så kaffe är på väg.
Har betalat räkningar och diskat upp lite. Och plockat lite på bordet som alltid blir en allmän avlastningsplats hehe.

Är sugen på att dra till A6 idag men får se hur det blir med de :)
Men de e ju fredag så ngt bra kommer de la ur dagen kan jag tro.

Igår va jag barnvakt iaf, de gick som vanligt bra. Lite tårar o så kommer de alltid men de e sånt som ingår.
Så barnen cyklade och lekte och jag låg o gottade mig i solen. Såååå skönt.
Sen gick vi in o spelade eller jag o sasha spelade o Liam hjälpte oss hehe. Sasha spelade på datorn och jag på ps2 hehe.
Och när syrran kom hem blev de vampire diaries maraton :) Hemma igen runt kl 00.00 hehe.

Nu ska jag njuta av en kopp kaffe :o)

Have A Nice Day!

<3

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha. mitt bord blir också uppsamlingsplatts för SKIT. xD fattar inte varför.

Johan klagar satan på det.. men inte mitt fel att skräpet drar sig dit =( =(

2010-06-18 @ 22:20:39
URL: http://http://isvard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0