12 juni 2010

Jaha dator är hos lillebror på lagning. Hoppas han reder ut de snart :)

Sitter för tillfället hos storebror och knapprar på hans dator.
Sovit över, rätt skönt o sova borta ibland, men idag måste jag hem till herr Hårboll :)

Igår satt vi o kollade på massa kul med Stefan & Krister. Dom e rätt sjuka hahaha...
Och sen kollade vi på en film som heter The Countess. Helt okej film men seg i början.

Nu på morronen har jag varit såååå snäll o diskat o snyggat till så mkt man kan i köket iaf.
Hoppas lille Tomsan uppskattar de.
Så får vi se vad som händer mer idag :)

Längtar till midsommar då vi ska ha lite fest. Hoppas på att min lilla Skåning har vett o masa sig upp hit o fira med oss. Inte en enda oinbjuden människa ska våga sig hit :P Då får dom åka hem igen om de inte faller mig i smaken :P

Ne nu ska jag se om de blir något liv i bror min :)

Ha de gött!

(Just de, får busskort nästa vecka, tjoohooo så kul de ska bli o åka buss igen)
<3

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, du är så knas :D

Fett skön bild <3<3

2010-06-15 @ 20:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0