What A Day!!

Usch vilken dag de varit..
Vaknade kl 9 när klockan ringde.
Upp ta en cigg o försöka att snabbt vakna till..
Ringde vetrinären angående kastrering på lilla Texas.
Fick en tid kl 18.15.

Ringde NkBo angående 1a handskontraktet och slängde mig in i duschen o cyklade bort till kontoret.
Skrev på papper o fick lite info. Meddelade samtidigt att tvättstugan inte sköts på alla möjliga sätt så de skulle dom ta tag i lovade dom.

Hem igen o chilla... Men rätt som de e kände ja oro i hela kroppen.. och ångest.
De växlade fram o tillbaka. Kände mig nervös inför att kastrera Texas. Som tur va skulle både Mia o Sanna med mig.

Mia o Sanna kom runt 16.30 o vi snacka o rökte lite o gosa kisse. Senv a de dax o åka.
Texas va såååå olycklig hela vägen, stackarn.
Väl där kände jag mig mer yr o skakig än när jag vakna. Ignorerat de hela dagen.
Vetrinären kollade igenom Texas o han va en frisk plutt. Sen fick han lugnande spruta.
Satt o gosa under tiden de verkade, o kände mer o mer hur han blev som en sleta^^
Sen va de dax. De gick fort o jag tittade inte. Mia fick va svanshållare^^ Tack för de darloo.

Svängde förbi ÖoB o köpte lite bollar till katterna, o 2 halsbands-scarfs (jättefina), garn o energidricka.
O sen hem till mig o tog nårra cigg o tjöta lite.
Sen va de dax för flickorna att åka o nu sitter jag här.

Kan inte låta bli o kolla Texas hela tiden. Visar knappt tecken på liv utom att han andas o vickar på svansen då o då.  <3

Imon bär de av till Gränna o hälsa på mormor me mor o bröder.
O kvällen idag blir lugn.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0