4 Juli 2010

Yeah då va man hemma igen.
Åkte till Nackebo igår eftermidda me Skonki.
Behövde verkligen komma iväg för timmarna från ja vakna till vi åkte va KATASTROF!
Så de va skönt o komma iväg.

När vi kom ut till stugan började Skonki med maten o jag hoppade i bikinin o la mig ute på gräset i solen o läste.
Fattar inte hur ja kunde ligga i solen i 33 grader o läsa utan o röra en min.
Maten blev klar o då va de bara o gå in o äta. Gott som fan med lagad mat :)
Sen blev de att smälta maten ute i gräset igen o sen åkte vi o fikade. Åt den gooodaste jordgubbstårtan jag någonsin smakat tror jag. Och sen tillbaka till stugan och vidare ner till sjön o svalka av sig lite.
23 grader i vattnet, såååå skönt.

Blev mkt läsa bok, men de va bara skönt. Läste större delen av tiden ute i Nackebo, men vi hann äta lite glass o gå en promenad. När myggen o knotten började bita sönder mig gick vi in. Blev akut trött o gick o la mig.

Vaknade runt 9 tiden lagom till frukost, macka o apelsindryck i morgonsolen, kan de bli bättre?
Sen la jag mig o stekte lite o av alla ställen brännt mig på låren o lite på smalbenen.. hum... aja..
Runt 11 blev de ett morgondopp, o jag e säker på att de va varmare idag än igår.
Sen har jag bara suttit i skuggan o softat med min bok.

Fika sen lunch sen va de dax o packa o åka tillbaka till stan.
Handlade lite på Maxi sen hem.
O nu har ja ätit o kollat på film.

Ska ner o köpa lite cigg o kanske ngt gotte^^

Take care!

Solnedgång + Sjön
Solnedgång + Sjön

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0