29/7-10

Livet rullar på, lite upp o sen lite ner sen tillbaka till noll och så fortsätter ner om o om igen.
Blev lite sent igår, jag o Ida körde lite Singstar igår. Haha vissa låtar e så svårta att men nästan står knut på tungan. Men kul hade vi.

Sen vart vi ju rätt övertrötta båda två. Så båda satt o spelade FrontierVille på facebook, så skulle jag mata mina får o getter. Helt plöstsligt så hade ja gjort en ny låt.
"Bä Bä Vita lamm, Nu Är Du En GEEET"

Hehe de tyckte vi va jättekul med våra övertrötta hjärnor hehe.

Idag blir de att få tummen uuuur o ta tag i allt. Besiktning på lägenheten imon eftersom jag tar över lägenheten 1/8.
Ser lite ut som kriget på vissa ställen hehe.
Annars blir de nog lugnt idag. Men MÅSTE ta tag i detta nu. Ida ska kanske dra till hva idag så blir ensam sen ska hon la till örebro i dagarna oxå. Blir nog bra detta. Nu ska jag ta o äta en banan sen börja plocka fram allt som ska ut o slängas sen se vad som mer måste göras.



Ha en bra dag!

<3


Kommentarer
Postat av: Ida

Din sång va SKIT kul igår ju ;) <3<3

2010-07-29 @ 21:12:00
Postat av: Jonasalice

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2011-10-06 @ 07:41:52
URL: http://jonasalice.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0