28/7-10

Tiden bara går o går.
Nu har jag snart varit sambo eller kombo som jag hellre kallar de i en veckan. :)
Går bra än så länge. Mkt man ska anpassa sig med efter som vi e 2 o 4 katter.

Fick reda på att de VAAR fullmåne inatt. Inte konstigt att man fick kämpa med att somna.
Kontigt att man kan påverkas av de. men men...

Igår bakade jag :) Äppelmuffins och bananchokladrutor. Blev nöjd, dock tänkte jag inte helt klart så dom e ju lite degiga men de e ju pga frukten som e i.
Så va Tom o Mari är en sväng, va ju trevligt. Dock kunde dom la sparat in lite på hånglet, men men alla lever efter olika pinciper o så.

Idag blir de tvätta, usch så tråkigt. Men tvätt finns de kan jag lova:P
Ska FÖRSÖKA gå o slänga tidningar o kartonger idag som jag sagt i snart 1 vecka att ja ska göra, hehe.

Ne nu får de bli kaffe o cigg :)

Take Care! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0